05 May 2012

Ψηφίζω γιατί...

Τι θα ψηφίσει ο κόσμος την Κυριακή; Υπάρχει κάποιο χρήσιμο δείγμα γραφής του μέσου ψηφοφόρου του κάθε κόμματος; Αναπάντητα ερωτήματα μιας εκλογικής περιόδου που κανείς δεν ξέρει τι του γίνεται...

Ψηφίζω Νέα Δημοκρατία, γιατί κάποιος πρέπει να επαναφέρει τη μόδα της μπριγιαντίνης στο μαλλί.
Ψηφίζω ΠαΣοΚ, γιατί "σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα".
Ψηφίζω ΚΚΕ γιατί δίκιο έχει μόνο ο εργάτης, η Αλέκα και ο Στάλιν.
Ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ, γιατί ο Αλέξης μιλάει στη γλώσσα μου.
Ψηφίζω ΛΆΟΣ γιατί όλοι συνεχίζουν να βάζουν τόνο στο Άλφα και όχι στο σάντουιτς.
Ψηφίζω Οικολόγους Πράσινους, για μια βίγκαν Κυριακή του Πάσχα.
Ψηφίζω Χρυσή Αυγή, γιατί κοίτα πώς είμαι.
Ψηφίζω ΑΝΤΑΡΣΥΑ, γιατί είναι της μόδας σε όλους τους αυτοδημιούργητους αναρχοϋπαλλήλους.
Ψηφίζω Δημοκρατική Αριστερά, γιατί ο τσίρος δεν κάνει μόνο για σαλάτα.
Ψηφίζω Δράση, γιατί είμαι νταής και δεν μ'αρέσει η κανέλλα στα κουλουράκια.
Ψηφίζω Ανεξάρτητους Έλληνες, γιατί μόλις ξεζουμίζω τους κλέφτες θα σουρώσω τα μακαρόνια. 
Ψηφίζω Δημοκρατική Συμμαχία μόνο εγώ και ο μπαμπάς μου. 

1 comment:

  1. ωραία και μεγάλη, απλά έψαχνα συνήθως στο διαδίκτυο, από ό, τι να βρω αυτόν τον ιστότοπο, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ και εγώ είμαι πρόκειται να το κρατήσει στο σελιδοδείκτη μου. απλά αγαπάτε τον τόπο σας.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
UA-24464405-1