02 August 2012

Τα νεύρα φτάσαν στο νησί

Μπερδεμένες, συγκεχυμένες και με μια μικρή δόση σαρκαστικής μεγαλοφάνειας έρχονται οι πληροφορίες σήμερα στο νησί.

Η είδηση για τις χριστοπαναγίες Βενιζέλου - Χρυσοχοΐδη μέσα στην ολομέλεια του ΠΑΣΟΚ έφτασε ένα βήμα πριν το σίκουελ του Παγκόσμιου Στρατιώτη του Ζαν Κλοντ Βαν Νταμ, κι εγώ που έχω κι ένα θέμα με την υγεία των συνανθρώπων μου βρέθηκα ένα βήμα από το να πάρω τηλέφωνο στο Γενικό Κρατικό.

Τελικά ένα μήνυμα γνωστού με απέτρεψε απ´ το να ψάχνω στα επειγόντα σε ποιο δωμάτιο έχουν τον πρόεδρο και σε ποιο τον Μιχάλη της Αμυγδαλέζας.

Βέβαια δεν είναι μόνον αυτό, μιας και ακούστηκε ότι η επιμονή του Σαμαρά με τις μειώσεις συντάξεων τούμπαρε τελικά τον βράχο της αριστεροσύνης Φώτη Κουβέλη, που αποδέχτηκε την αναγκαιότητα των εντεκάμιση δις.

Τα μαζεμένα νεύρα των κορυφαίων πολιτικών στελεχών μπορούν εν μέρει να δικαιολογηθούν, μιας και η βουλή δεν φαίνεται να κλείνει με τίποτα, οι εικόνες του Γιωργάκη με μπαντάνες στο κεφάλι και φόντο νέες παραλίες αυξάνουν, ενώ υπάρχει σοβαρή περίπτωση να δούμε στο τουίτερ του Άδωνι Γεωργιάδη φωτογραφία στον Αστέρα Βουλιαγμένης με τον Γιακουμάτο, την Ρεπούση και τον Γρηγόρη Ψαριανό να κάνουν με τα δάχτυλα των χεριών τους χεβιμεταλάδικα ντέβιλ χόρνς.

Έχω βέβαια και κάποιες υποψίες ότι η σημερινή πανσέληνος είναι αυτή που έβαλε το χεράκι της στα ανεξέλεγκτα νεύρα των κυβερνόντων της χώρας μας.

Εγώ από την πλευρά μου λέω να βρω ένα αρκετά ψηλό σημείο εδώ στο νησί, για να την χαζέψω με την ησυχία μου.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
UA-24464405-1