12 December 2011

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη. 
Έχω πολύ καιρό να σου γράψω γι' αυτό καλύτερα να σου θυμίσω πρώτα ποιος είμαι μιας κι έχουμε να τα πούμε κάμποσα χρονάκια.
Είμαι εκείνος ο νεαρός που κάποτε σε παρακάλεσα μετά το σχολειό να με βάλεις σε ένα καλό πανεπιστήμιο, να με χώσεις με μια κομματική νεολαία και να με κάνεις έναν σοφό και τίμιο βουλευτή.
Θέλω καταρχήν να σε ενημερώσω πως όλα όσα σου ζήτησα τότε, γίνανε πραγματικότητα. Τα κατάφερα άγιε μου. Και το σχολειό τελείωσα και το πτυχίο που ήθελε ο μπαμπάς και ο θείος πήρα και στη νεολαία του κόμματος μπήκα και βουλευτής έγινα.
Πέρασαν όμως τα χρόνια Βασίλη μου και έχω μείνει στην αφάνεια. Ας ήταν βέβαια καλά μερικές φορές και η Παναγιά που έκανε το θαύμα της και τη σκαπούλαρα με κάτι βαλίτσες που με βάζαν να πηγαινοφέρνω, κάτι πλεούμενα που γέρνανε και μερικά σαπάκια ηλεκτρονικά συστήματα που ξεφτορτώθηκα, αλλά δόξα το Θεό να λες. 
Είναι βέβαια κάτι που μένει να σου ζητήσω, αλλά στην αρχή ντρεπόμουνα λιγάκι. Ας όψεται όμως η κακιά η ώρα, με τον κόσμο γύρω μας να ψωμολυσσάει και το μάτι όποιου βλέπει συναδέλφους μου στο δρόμο, να γυαλίζει. 
Θα χρειαστώ, λοιπόν, μία μικρή βοήθεια για να βγουν μερικά χρονάκια ακόμη, ώσπου να καθαρίσει λίγο η κατάσταση. Μην ανησυχείς, δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός. Σε πέντε - έξι τέρμινα το πολύ, όλα θα κυλούν και πάλι ρολόι. Την έχουν αναλάβει ειδικοί από τα εξωτερικά τη δουλειά και αυτοί είναι σβέλτοι σε ότι κάνουν.
Μέχρι όμως να φτάσει αυτή η μέρα, στείλε μου να χαρείς την αγιοσύνη σου εκείνα τα αναδρομικά για το βουλευτιλίκι μου βρε Βασιλάκη, τέτοιες μέρες που 'ρχονται, να χαρεί και το ανίψι μου που έχει να ξεμυτίσει το κακόμοιρο στο δρόμο πάνω από εξάμηνο. Βουλή - σπίτι - κανάλι είναι όλη την ώρα το καψερό. Μες στη μιζέρια σου λέω, να το λυπάται η ψυχή σου το καϊμένο. 

Γι‘ αυτό σε παρακαλώ στείλε να χαρείς εκείνα τα χρωστούμενα χιλιαρικάκια κι από μένα, ξέρεις. Ότι χρειαστεί η κυρά για το παιδί, με παίρνεις ένα τηλεφωνάκι και το κανονίζουμε.
Φιλικά
Ο αγαπημένος σου πρώην βουλευτής   

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
UA-24464405-1