24 October 2013

Είμαι κι εγώ εγκληματίας

Όπως μαθαίνουμε από το δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, ανάμεσα στις κατηγορίες οι οποίες βαρύνουν τους κατοίκους της Ιερισσού και των άλλων χωριών που αντιδρούν στην καταστροφή του τόπου τους, βρίσκονται οι συνεντεύξεις τους στα ΜΜΕ και οι αναρτήσεις τους στη σελίδα antigoldgreece.wordpress.com.

Οι αρχές καταγράφουν και συνδέουν ότι έχει πει και γράψει κάθε πολίτης που αντιδρά στην καταστροφή του τόπου του και μεταφράζουν τις συνομιλίες, τα γραπτά και τις παρουσίες του σε ολόκληρο τον κόσμο ως μέσο προπαγάνδας για να «παραπληροφορήσει» την κοινή γνώμη από την πραγματικότητα της Ελληνικός Χρυσός.

Μιας κι έχω γράψει κι εγώ πολλά κείμενα για τις Σκουριές στο μπλογκ (http://polyfimos.blogspot.gr/search?q=σκουριές) κι επειδή επίσης ανά καιρούς στις ραδιοφωνικές εκπομπές μου στο radiobubble έχω πει ακόμη περισσότερα για το ίδιο θέμα (υπάρχουν εδώ, ξεκινήστε από την τελευταία http://liveradio.radiobubble.gr/search/label/πολύφημος), θεωρώ πως είμαι κι εγώ μέλος 
«εγκληματικής οργάνωσης» επειδή προσπάθησα να θίξω την «επένδυση» που αφορά το «εθνικό συμφέρον».

Γι’ αυτό λοιπόν θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση των αρχών, οι οποίοι δεν λογίζονται απλά ως ιδεολογικοί αντίπαλοι μιας χούντας με ναζιστικά χαρακτηριστικά, αλλά όπως κάθε χούντα, έτσι κι αυτοί, ονειρεύονται να φυλακίσουν όποιον φέρει αντίθετη άποψη.

Κι αν είχαν τα μέσα, θα το έκαναν. Δεν έχω καμία αμφιβολία γι’ αυτό.

(Το πράγμα δεν πάει άλλο. Ως εδώ ήταν. Όλοι όσοι «έχουν εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη» να πάνε να κάνουν παρέα με τον Μπαλτάκο, τον Φαήλο, τον Λαζαρίδη και τον Σαμαρά που λέει ότι οι παράνομοι μετανάστες είναι όσοι οι Έλληνες άνεργοι. Τα ίδια σκατά είναι μ' αυτούς...)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
UA-24464405-1