Θυμάστε τις σχολικές μας εκδρομούλες, με το πούλμαν της χαράς γεμάτο, έτοιμο να οργώσει τη χώρα ολόκληρη και να ξεφύγουμε όλοι μας για λίγο από τη μιζέρια και το άγχος της σχολικής καθημερινότητας; Είχε πάντα ένα χαρακτηριστικό, ένα σήμα κατατεθέν, που πολύ μου μοιάζει με το νέο θεματάκι περί φινλανδικών εγγυήσεων.
