Οι άνεργοι δεν έχουν ούτε κατώτατο, ούτε δέκατο τρίτο αλλά ούτε και δέκατο τέταρτο μισθό δήλωσε σήμερα στη Βουλή ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος. Με τη μείωση μισθών όσων ακόμη δουλεύουν, θα βοηθήσουμε τους ανέργους, συμπλήρωσε. Μετά τον ένα εργαζόμενο ανά οικογένεια του Γιωργάκη η ιστορία συμπληρώθηκε. Όσο υπάρχουν ακόμη άνεργοι, φράγκο δεν θα παίρνει κανείς. Όποιος ξαναπεί ότι ο τραπεζίτης δεν ξέρει τι θα πει αλληλεγγύη, να πάει να γαμηθεί. 13 January 2012
Αλληλεγγύη ρε
Οι άνεργοι δεν έχουν ούτε κατώτατο, ούτε δέκατο τρίτο αλλά ούτε και δέκατο τέταρτο μισθό δήλωσε σήμερα στη Βουλή ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος. Με τη μείωση μισθών όσων ακόμη δουλεύουν, θα βοηθήσουμε τους ανέργους, συμπλήρωσε. Μετά τον ένα εργαζόμενο ανά οικογένεια του Γιωργάκη η ιστορία συμπληρώθηκε. Όσο υπάρχουν ακόμη άνεργοι, φράγκο δεν θα παίρνει κανείς. Όποιος ξαναπεί ότι ο τραπεζίτης δεν ξέρει τι θα πει αλληλεγγύη, να πάει να γαμηθεί.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment